Marketing - základy a postupy : jak se chovají spotřebitelé : přístupy k zákazníkům : zpracováváme marketingový plán : tvoříme marketingový mix : modelové situace, příklady, cvičení / Foret, Miroslav ... [et al.]

Contributor(s): Foret, MiroslavMaterial type: TextTextSeries: Praxe manažera | Business booksPublication details: Praha : Computer Press, 2001 Edition: 1. vydDescription: 162 s. : il., fot., gr., sch., tbISBN: 80-7226-558-X :Subject(s): marketing makromarketing mikromarketing řízení strategie výzkum trh cena propagace
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Oddělení pro dospělé

Oddělení pro dospělé
Telefon: 412 371 854
E-mail: info@mkvdf.cz

naučná pro dospělé 338 (Browse shelf(Opens below)) Available 421350134166

Obsahuje rejstřík a literaturu

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha