Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / Philip Kotler ; translation Hana Škapová

By: Kotler, Philip, 1931- [aut]Contributor(s): Škapová, Hana [01-Překladatel]Material type: TextTextLanguage: čeština Original language: angličtina Series: Knihovna světového managementuPublication details: Praha : Management Press, 2003 Edition: Vyd.1Description: 203 sISBN: 80-7261-082-1 :Subject(s): management marketing pojmy výklad
Contents:
Obsahuje poznámky a anglicko-český převodní můstek
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Oddělení pro dospělé

Oddělení pro dospělé
Telefon: 412 371 854
E-mail: info@mkvdf.cz

naučná pro dospělé 338 (Browse shelf(Opens below)) Available 421350145077

Obsahuje jmenný a věcný rejstřík

Obsahuje poznámky a anglicko-český převodní můstek

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha