Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / Philip Kotler ; translation Hana Škapová
Material type: TextLanguage: čeština Original language: angličtina Series: Knihovna světového managementuPublication details: Praha : Management Press, 2003 Edition: Vyd.1Description: 203 sISBN: 80-7261-082-1 :Subject(s): management marketing pojmy výklad
Contents:
Obsahuje poznámky a anglicko-český převodní můstek
Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Knihy |
Oddělení pro dospělé
Oddělení pro dospělé |
naučná pro dospělé | 338 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 421350145077 |
Browsing Oddělení pro dospělé shelves, Collection: naučná pro dospělé Close shelf browser (Hides shelf browser)
338 Přesvědčivá prezentace : | 338 Leadership : | 338 Leadership : | 338 Marketing od A do Z : | 338 Pravidlo 80/20 : | 338 Drucker na každý den : | 338 Management podle Druckera : |
Obsahuje jmenný a věcný rejstřík
Obsahuje poznámky a anglicko-český převodní můstek
There are no comments on this title.