Jak to řešit? : překvapivé aspekty (nejen) matematických metod / George Polya ; s předmluvou Johna H. Conwaye

By: Pólya, György, 1887-1985 [Autor]Contributor(s): Conway, John Horton [Autor úvodu atd.] | Kowalski, Oldřich, 1936- [01-Překladatel]Material type: TextTextLanguage: čeština Original language: angličtina Series: PopularizacePublisher: Praha : MatfyzPress, 2016Edition: 1. vydání českého překladuDescription: xxiv, 253 stran : ilustrace ; 20 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788073783259Other title: Překvapivé aspekty (nejen) matematických metodUniform titles: How to solve it. Česky Subject(s): matematika | studium a výuka | řešení problémů | matematické myšlení | matematické metodyGenre/Form: populárně-naučné publikace Summary: Kniha ukazuje jakým směrem se ubírat při řešení matematických problémů. Autor provází čtenáře úskalími mentálních a logických kroků, které je třeba při tom podniknout. Na praktických příkladech, často i nematematické povahy, vysvětluje problematiku převádění omezujících podmínek na jednotlivé kroky řešení. Publikace není určena jen učitelům matematiky, ale své si v ní najdou i například žáci středních škol.
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Oddělení pro dospělé

Oddělení pro dospělé
Telefon: 412 371 854
E-mail: info@mkvdf.cz

1-Naučná literatura
naučná pro dospělé 51 (Browse shelf(Opens below)) Available 421350168326

Z angličtiny přeložil O. Kowalski

Kniha ukazuje jakým směrem se ubírat při řešení matematických problémů. Autor provází čtenáře úskalími mentálních a logických kroků, které je třeba při tom podniknout. Na praktických příkladech, často i nematematické povahy, vysvětluje problematiku převádění omezujících podmínek na jednotlivé kroky řešení. Publikace není určena jen učitelům matematiky, ale své si v ní najdou i například žáci středních škol.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha